Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzedziwnie pokraczny ten motocykl. Ogolny wyglad ma dosc masywny a tendencja jest do minimalizowania masy(zreszta 167kg to zaden powod do dumy na dzien dzisiejszy w nowym scigu). Tylny wachacz ma cieniutki i delikatny, a w modzie sa fantazyjne konstrukcje, dodatkowo wydech pod zadupkiem ktory juz chyba na nikim wrazenia nie robi, bo same z tym problemy. Przod bez wyrazu, a w 125konnej replice wyscigówki mozna by oczekiwac kipiacej agresji, co bardziej przystawaloby do osiagow. Malowanie tez jakies takie jednolite i malo interesujace, poza tym ze "oczojeb". Przednie kierunki wbudowane w owiewki, a tylne juz tradycyjne, wystające na boki ziemniaki. Z przodu felga wieloramienna, ale niewiele widac bo zasloniete mega-tarczami hamulcowymi. Z tylu felga odslonieta przez wydech, ale za to juz tradycyjna 3-ramienna (a przynajmniej tak na zdjeciu wyglada). motocykl ogolnie sprawia wrazenie jakby ktos pijany projektowal wyglad, albo jakby zaczeli modernizowac stary model i w polowie sie zatrzymali. Brzydki jest poprostu, najbrzydszy z wszystkich 600tek wielkiej czworki :/ Ba, nawet triumph 675 z wygladem bandita jest ladniejszy. ze wzgledu na wyglad w zyciu bym nie kupil tego kawasaki. Na tle nowych gsx-r'ow, yzf'ow czy cbr'ek ten motocykl wypada ekstremalnie blado..
Odpowiedzpięć lat minęło od tej bzdurnej wypowiedzi, ciekaw jestem czy od tego czasu chociaż raz dał mu się ktoś usiąść na swoim motorku i od tego czasu czy zmądrzał ?
OdpowiedzKolego dami widzę że masz nie wielkie pojęcie o maszynach, po co się stosuje duże tarcze poza tym w jednym temacie rozbawił mnie Twój post na temat zmiany biegów bez sprzęgła. jedziesz tam wszystkim po kolei. Na co dzień jestem mechanikiem motocyklowym i wiesz kto w większości przywozi do mnie spzręty? Tacy ludzie jak Ty najpierw zarżną i płaczą jaka to ta marka czy inna nie dobra. Więc tak dla twojej informacji jedyny motocykl jaki kojarzę który miał możliwość zmiany biegów bez sprzęgła była czeska Jawa 350 miała mechanizm na kopce który podczas zmiany biegów wysprzęglał skrzynię biegów. Szkoda że nie zostało to wdrożone do większości motocykli. Jak Twój bandit się miewa żyje jeszcze?
OdpowiedzO gustach sie nie dyskutuje ! Ale ja tym razem nie zgodze sie z twoja "wypowiedzia" Po pierwsze i najwazniejsze to "kawe" wyrozniaja sposrod innych moto kraglosci w stylistyce i to jest ok.wiekszosc japonskich konstrukcji jest tak ostrych ze mam wrazenie ze mozna sie zaciac o kanty na owiewkach ! pozatym kierujacy tymi ( honda yamaha suzuki ) supersportami wygladaja jakby siedzieli na zabawkach lub troche wiekszych skuterach.LIPA !Co do felg o ktorych pisales to powiem tylko tyle ze trojramienne to ja mam w swojej f4 produkowanej juz blisko 10 lat i to juz jest troche nudne !punkt dla kawy.Nie bede sie wiecej rozpisywal na temat zalet stylistycznych kawy i sumujac uwazam ten motocykl za jeden z najladniejszych i najbardziej sympatycznych jakie mozna spotkac w salonach i na drogach.Pozdrawiam
Odpowiedz