Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzedobra ,idziecie torem do nieskonczonosci wystarczy wjepac wystarczy wjepac tamto jasne ze tuningujac ta r1 pod pewnego pułapu zaczęłaby przyspeiszac lepiej niż ten golf :P , celem tego filmiku było jednak porównanie jednego z najszybszych seryjnych moto do stuningowanego golfa i r1 przegrała , idąc dalej torem tuningowania wsyztkiego w nieskonczonosc to co mamy na rynku pokazuje ze najszybciej przyepsizaja auta konkretnie top fuel sa blzisze autoą na pewno niż motocykla wkoncu maja 4 koła a nie 2;) 1/4 m,iliw ciagaja w 4,5 sekundy z predkoscia ponad 500 km/h polemizujcie z tym ;) najszybsze motocykle robione na 1/4 mili schodzą do nie wiem dokaldnie ilu pod 400 km/h może i w jakies 5,5 -6 sekund ,oczywiście prawdopodobnie tylko dlatego ze sa jakies regulaminy gdyby tych niebyło można by swtorzyc 2 kołowy pojazd w typie motocykla z silnikiem v8 o mocy 20 tys km i pokonać top fueala 4 kołowego ,przy czym ja bym się tym nieodwazył jechać;) natomiast motocykle maja jedna zasadnicza przewagę nad autami mianowcie stosunek ceny do osiągów gsxr 100 w salonie kupujesz za 60 tys auto o osiągach tego gsxr usredniajac czasy kołek na torach i osiagai na wprost średnio kosztuje 15-20 razy tyle .
OdpowiedzA to wszystko to ch.., ale przyjemność z jazdy na moto jest nieporównywalna do auta, szczególnie w korku.
Odpowiedz