Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzedemon, to wszystko sie dzieje w ulamku sekundy. nie ma sprzecznosci. gdy puszczasz klamke gaz juz jest zamkniety. silnik ma swoja bezwladnosc - odkrecasz moment wczesniej, zamykasz tez moment wczesniej.
OdpowiedzHm, najlepiej udowodnić tezy z artykułu wykonując je. Zrobiłem tak jak jest opisane (oczywiście uczę się tego bo to nie jest takie proste, zwłaszcza przy redukcji) i efekt jest taki, że nie ma dźwiękowego pierdzielnięcia przy zmianie biegu. Kto nadal powątpiewa, niech odsłoni szybkę kasku i się wsłucha....
Odpowiedz