Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeczy was wszystkich ogarnela jakas zbiorowa paranoja? Po pierwsze zanim amor by sie zespawal to by zardzewial co zapewne kazdy by juz zauwazyl i stalby sie tak twardy ze kazdy by to znow zauwazyl wogole jesli by sie zaspawal, po drugie jesli producent ma podwykonawcow to znaczy ze czesci od nich przechodza niezliczone ilosci testow przed wdozeniem na roznego roadzaju potencjalne usterki wiec jesli suzuki tego nie zrobilo to znaczy ze spie....li kwestie, po trzecie piszac motorow zrozumiales wiec czepiasz sie kolejny fanie Suzuki, a moze ten sam pod innym pseudo?
Odpowiedznie, ja jestem tylko pod moim pseudo. ale Ty za to ju¿ przesta³e¶ dla mnie wygl±daæ jak fan BMW. wygl±dasz jak dealer BMW. resztê argumentacji masz w linku w moim komentarzu wy¿ej.
Odpowiedzto teraz udowodnij ze w K1200S (badz wszystkich jego nastepcach) ktory jest produkowany od 2004 roku stalo sie cos takiego? this could nie znaczy za wiele! w przypadku suzuki sie to dzieje a tu moze sie stac a nie musi i nikt nigdy nie slyszal zeby sie stalo, widzisz juz teraz roznice miedzy akcja servisowa a techniczna? techniczna to taka troche na wyrost. No ale na bank ci sie to stanie na winklach w Hiszpani i spadniesz w przepasc bo safercar.gov tak stwierdzil hehe.
OdpowiedzRatunku, bij± mnie Niemcy! (ps. nie jestem moto fanem, nie mam ani BMW ani Suzuki. Je¿d¿ê CeZet±)
Odpowiedz