Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeczy was wszystkich ogarnela jakas zbiorowa paranoja? Po pierwsze zanim amor by sie zespawal to by zardzewial co zapewne kazdy by juz zauwazyl i stalby sie tak twardy ze kazdy by to znow zauwazyl wogole jesli by sie zaspawal, po drugie jesli producent ma podwykonawcow to znaczy ze czesci od nich przechodza niezliczone ilosci testow przed wdozeniem na roznego roadzaju potencjalne usterki wiec jesli suzuki tego nie zrobilo to znaczy ze spie....li kwestie, po trzecie piszac motorow zrozumiales wiec czepiasz sie kolejny fanie Suzuki, a moze ten sam pod innym pseudo?
Odpowiedznie, ja jestem tylko pod moim pseudo. ale Ty za to już przestałeś dla mnie wyglądać jak fan BMW. wyglądasz jak dealer BMW. resztę argumentacji masz w linku w moim komentarzu wyżej.
Odpowiedzto teraz udowodnij ze w K1200S (badz wszystkich jego nastepcach) ktory jest produkowany od 2004 roku stalo sie cos takiego? this could nie znaczy za wiele! w przypadku suzuki sie to dzieje a tu moze sie stac a nie musi i nikt nigdy nie slyszal zeby sie stalo, widzisz juz teraz roznice miedzy akcja servisowa a techniczna? techniczna to taka troche na wyrost. No ale na bank ci sie to stanie na winklach w Hiszpani i spadniesz w przepasc bo safercar.gov tak stwierdzil hehe.
OdpowiedzRatunku, biją mnie Niemcy! (ps. nie jestem moto fanem, nie mam ani BMW ani Suzuki. Jeżdżę CeZetą)
Odpowiedz