Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzecóż zawsze wydawało mi się że moto ma sprawiać przyjemność. nie ważne czym się lata ważne żeby to latanie dawało człowiekowi jakiś fan, oderwanie się od szarej codzienności. boli mnie czytając że cbf jest nudny. a boli mnie dlatego że nudny nie jest. w artykule powtarzane są stereotypy że nie ma mocy że wygląda jak hyundai i30 i w ogóle jest w chate... ale na moim przykładzie jest to moje kolejne moto (Bmw R850R Cbr600R cbr900r vfr750 yamaha fzx750 junak m10 wsk kobuz175 komar panonia jawa350 mz etz 251 ) stwierdzam jedynie że cbf jest nudny jedynie gdy dosiada go totalna parówa miszcz prostej i teoretyk konformista. w przeciwnym razie nie dość że moto wymiata na winklach to jeszcze nie trzeba się martwić czy nawali i czy nie będzie potrzebna laweta. poza tym gdy warunki atmosferyczne są fatalne na cbf nie srasz w gacie że cie wywali na mokrym a poza tym jeżeli chodzi o kwestie gustu to ta nie podlega dyskusji jak to mówili Rzymianie którzy de facto cbfa składają u siebie, tak więc gdy boli cię że to motocykl niezawodny który daje frajde z jazdy to omijaj go szerokim łukiem i kup sobie coś "fajnego". Z pozdrowieniami z trasy (nie z warsztatu) użytkownik CBF 600S P.S. CBF PANY :)
Odpowiedznapisałeś, że jeździłeś BMW R 850 R. Co sądzisz o tym sprzęcie, jakie zużycie paliwa, jak z awaryjnością. Bo właśnie zastanawiam się nad BMW R 850 R lub CBF 600. Pozdrawiam.
OdpowiedzJedyny rozsadny komentarz.Mam pytanie do Ciebie,czy przy wzroscie 186 nie urwie mi karku na trasce przy wiekszej predkosci,mam na mysli model SA z 2013 chociaz watpie zeby zmienili regulacje wysokosci szyby. Pozdrawiam rcupial@gmail.com
OdpowiedzJa mam wzrostu 183 , szybkę opuszczoną na minimum (tak bardziej mi się podoba:) jeżdżąc po Polskich autostradach 140 km\h nie ma żadnego problemu, w Niemczech ;) przy 200km\h trzeba się pochylić ale głowy nie urywa. Mam też wyższą szybę akcesoryjną Givi ale nie dość, że drynda wygląda z nią brzydko to przy 160km\h zaczyna się telepać i dlatego leży na półce w garażu. Duże znaczenie według mnie ma też kask, ja latam w Shoei XR1000 jest mega głośny ale też mega opływowy. Pozdrawiam
Odpowiedz