Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeco tu innowacyjnego? wałek wyrównoważający to i w starych GSach i innych jedno i dwucylindrówkach gości. To konieczność a nie innowacja. Kolejny typowo reklamowy slogan "Wałek rozrządu z napędem bezpośrednim" hehe... większość japońców, sportowych i nie sportowych, crossówek itd ma od ładnych dekad taki układ. Typowa bajeczka dla gimnazjalistów którym można wcisnąć "innowacyjną ciemnotę" a ci łykają to jak pelikany. Albo kolejna innowacja rodem z toru wyścigowego, centrum badań NASA albo z samego Marsa, cylindry przesunięte względem wału w stronę wydechu... kosmiczna technologia nigdy wcześniej nie stosowana, tia... Cały opis to zwykła kryptoreklama, w zasadzie znaczną część z tych innowacji można przenieść i w podobny sposób opisać starego GS 500 :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza