Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 28
Pokaż wszystkie komentarzeco to za porównanie? kawa jest technologicznie sporo wyżej niż ta budżetówka od suzuki. spalanie podobne?? to się uśmiałem;p mi kawa spalała od 4 do 6 litrów a ta "fałka" potrafi wypić nawet 8-9. PRZESIADŁEM SIĘ Z SV NA er-6n I NIE ŻAŁUJE!! na kartodromie zaczynam uzyskiwać lepsze czasy niż na tym wozie drabiniastym od suzuki
Odpowiedzbredzisz jak potłuczony, pewnie nigdy nawet nie siedzialeś na SV. 8-9 litrów? taaa bujać to my nie nas. kupiłeś ten nocnik to się ciesz ale naprawdę do SV to mu jeszcze trochę brakuje.
Odpowiedz"pewnie nigdy nawet nie siedzialeś na SV" chłopczyku, prosze cie. jakies 2-3 lata temu robiłem tym moto wiecej kilometrow miesiecznie niz ty przez cale swoje marne zycie. Do wi dze nia!!!
OdpowiedzTaaaa, SV cała z lekkich profili aluminiowych, a Kawa z chamskich stalowych rur, też mi technologia. Ze spalaniem to jakieś wartości z dupska wyciągnałeś. No i na pewno Kawasaki zaprojektowało ER abyś bił rekordy na brudnym kartingu. Są z ciebie dumni. Koniec przekazu.
Odpowiedzczyli wg ciebie Ducati z takich własnie rur tez jest prymitywne?? niebywale ciekawe ;D nie wyłącznie masa motocykla wpływa na jego prowadzanie a technologia, charakterystyka i właściwości zawieszenia. sam środek ciężkości w kawie jest tak zlokalizowany ze sam motocykl wydaje się lżejszy. No i prosze mi wytłumaczyc gdzie napisałem o tym jak swietnie kawasaki nadaje sie do bicia rekordow na torze? Kolego nie spoć sie proszę i dalej wal sobie konia przed zdjęciem suzuki gs z silnikiem V2 650 ;]
Odpowiedz