Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeciekawy projekt 100 nm przy 4500obr/mn =64 km przy 4500obr/min przy nieco ponad 5000obr/min bedzie miiał moc jak obecny sv 650, ładny licznik 2 tygodnie temu miałem okazje przejechac sie sv 650 z roku bodajze 2004 wersja n wrażena zjazdy : ergonomia fajna lekki 190 kg bardzo elastyczny silnik w stosunku do szczytu mocy natomiast to co mi sie niepodoba w sv 650 to fatalna kultura pracy silnika miiałem wrażenie ze pod bakiem pracuje silnk zywcem zeswapowany z traktora z czasów prl pozatym potezne hamowanie silnikiem ,niewiem czy wszystkie tak maja ale ten konkretny egzemplarz którym jechałem miał duzy luz gdzies prawdopodobnie w piascie tylnego koła bo kazde ujecie i dodane gazu pociagało za soba wyrazne szarpniecie i wyczuwalny luz w tylnym kole ogolnie ten model oceniam wysoko poza kultura pracy silnika jest to ogniwo posrednie miedzy 50 konnymii 500 a 100 konnymi 600 pod wzgledem osiagów i takie własnie mi najbardziej pasuja niestety kultura pracy silnika zdecydowanie elimunje ten model jako mój przyszły ,raczej kupie gpz 500, co prawda niejechałem nia jeszcze a tylko siedziałem na niej i ergo bardzo mi sie podoba ale myśle ze kultura pracy silnika jest wyzsza mam nadzieje ze jest, co prawda jest wolniejsza od sv 60 vs 75 hp ale to mi nieprzeszkadza ,a co do tego projektu suzuki jesli kultura pracy silnika bedzie wysoka (aksamitna jedwabiście) i zniweluja do minimum turbodziure to napewno bedzie fajny sprzęt .
OdpowiedzStary, tak właśnie pracuje silnik V2..pewnie to była pierwsza V-ka na którą wsiadłeś w życiu..która jest wyjątkowo kulturalna:) Wsiądź na TLR i przestań się mazać...:) ale najpierw sprawdź czy masz jaja...:)
Odpowiedz