Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzebez sensu się unosisz, nie zrozumiałeś komentarza kolegi. Opisał tylko to co lansuje jedno z czasopism motocyklowych niemieckiego pochodzenia. Ich testy porównawcze to śmiech na sali - zawsze wygrywa BMW. Co do beemek to nie wypowiadam się na temat cech użytkowych, co do stylu to dla mnie padaczka. Zatrzymali się na epoce kamienia łupanego (np przednia lampa w stylu gixxer K3). Japonia również ostatnio ssie, Suzuki stoi w miejscu, Yamaha się cofa, ale Kawasaki całkiem nieźle sobie radzi.
OdpowiedzWygrywają bo są najlepsze jeśli chodzi o jazdę i trwałość. Jeździłeś kiedyś BMW ? Gdybyś sprawdził nie miał byś wątpliwości.
Odpowiedzno powiem wam ze jak normalnie 3/4 motocyklewej prasy tego swiata przepowadza testy i wychodza bardzo podobnie i generalnie BMW wygrywa bardzo czesto to nie jest jakas sciema. Co od designu to mnie sie podoba, przynajmniej sie wyroznia z tlumu a co ostatnio zaobserwowalem to raczej w Japoni zaczynaja kopiowac niemiecki design np VFR1200 - K1300S i rozwiazania techniczne, ktore zawsze jakims dziwnym trafem wyprzedzaja konkurencje o krok. Co do niezawodnosci to powiem tak mam K1300S i popsul mi sie wlacznik migacza jak do tej pory a mam go od nowosci. moto ma 2lata i 20tys km przejechane. nie wiem czy to oznacza ze motor jest awaryjny czy nie, ale powiem ze go nie oszczedzam i nie zamienie na zaden inny... hehe masterpiece of engineering!
Odpowiedz