Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeale niektórych to dotknęło! Tu raczej należy się szacun dla gości, którzy po prostu chcieli się pochwalić jakiego stworzyli golfa. A wg mnie jest czym. 1: samo upchnięcie pod tą malutką klapą silnika z osprzętem, który taką moc produkuje, 2. rozwiązanie problemu chłodzenia, 3. golf po przeróbkach dalej wygląda jak golf, mimo to karoseria która ma już ze 30lat nie rozlatuje się, 4. auto przyspiesza, a nie spala gumy 5. tego golfa da się jakoś prowadzić (choćby na wprost) - kształt karoserii retro (areodynamika z lat siedemdziesiątych i brak "magicznych" spoilerów) oraz zawieszenie (auto jest na kołach 13"!!!). I to wszystko nie powstało przecież w teamie F1 za miliony dolarów! Wiedza, pasja, praca! A czy to takie ważne, że nakręcili filmik akurat z fabryczną R1? Podejrzewam, że gdyby mieli w gronie znajomych kogoś z Ferrari, powstał by filmik z Ferrari.
OdpowiedzJak dla mnie to pojawia się problem ze wzrokiem, bo na filmiku dokładnie widać jakie są opony w golfie -toyo na obręcze 17 cali
Odpowiedznie ma pomyłki. Oryginały to 13! Może mało precyzyjnie napisałem, rzecz w tym, że chłopaki musieli rozwiązać szereg problemów, w tym z układem jezdnym, w którego skład wchodzi też optymalny dobór kół i opon. Czytam jeszcze raz mój post i rzeczywiście mogliście go odebrać w niewłaściwy sposób.
Odpowiedz