Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzea z drugiej strony, co jest z wami? promujecie 110 konny sprzet na pierwsze moto? nie za daleko z tym modern lans imidżem lecicie
OdpowiedzCBR F4i to moje pierwsze moto i jestem zadowolony, ale czy nadaje się na pierwsze moto? powiem tak: podczas trzeciej jazdy CBR wyjechałem się polansować po mieście. Jadąc szeroką acz kolwiek krętą ulicą objechał mnie kolega jadąc Aprillą 125 (to był jego trzeci sezon na niej i chłopaczek potrafi zejść do kolana) nauczka była dobra a od tamtej pory nie kozaczę:) ale jaki wniosek?! czy potrzebna taka moc w pierwszym moto jak i tak się jej nie wykorzysta? Lepiej będziesz umiał jeździć sportem jak najpierw pojeżdzisz czymś słabszym, choć nie powiem że ja nie opanowałem. Mam już za sobą pierwszy sezon i nie żałuję że kupiłem f4i. Jeździłem zx6-r oraz gsxr i są dużo bardziej agresywne. F4i jest bezawaryjny i wygodny.
OdpowiedzŚpieszę z wyjaśnieniem. CBR F4 nie nadaje się na 1sze moto tak dobrze jak np Suzuki GS500 czy Honda CB500, ale: wspomniana przez Ciebie moc 110 koni jest oddawana w sposób maksymalnie łagodny i przewidywalny, dlatego też masz ograniczone możliwości zrobienia sobie krzywdy. Na R6 na przykład odkręcając gaz do końca, przez pewien czas masz wrażenie, że wszystko jest ok, aby w chwili podnieść przednie koło wysooooko, nie zawsze to planując :)
Odpowiedz