Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzea jaka sile odsrodkawa i skad wziales pod uwage? Przy jakim przyspieszeniu wzdluznym i przy jakim poprzecznym? Bo (oczywiscie jak wytrzezwiejesz!) jezeli przyspieszenie poprzeczne jest mniejsze niz wzdluzne podczas przyspieszania, a wzdluzne w tym momencie zakretu nie wystepuje /steady speed/ i do tego powierzchnie styku mamy wieksza to Gdzie chcesz mniec mniejsza przyczepnosc? Znam Andiego od 2005 roku, a Keitha od 2010 i szanuje mimo, iz wiele rzeczy nie jest adekwatnych /lub jest tylko czesciowo/ - jezeli chodzi o jazdę wyścigową /polecam motovudu Simona Crafara - CALKOWICIE ZAPRZECZAJACE CSS/ dla zbalansowania ekstremizmu. I punkt najwazniejszy - fizyka jest jedna - polecam Dynamike Motocykli Cossaltera /dedykacja Miquela przypomina mi, ze kierowca wyscigowy nie koniecznie nie wie o kinematyce nic :)/ lub ta rysunkowa tego z Padvy pod sponsoringiem Aprili.... Cocco - nie pamietam tytulu ale tez o kinematyce motocykli - z wieloma obrazkami :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza