Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzea co to za rodzaj napêdu 1x2? Nie znam jak zyjê.
Odpowiedzbardzo dobre na zimê s± równie¿ 2x3. Czyli zaprzêg ruski z napêdem ko³a wózka bocznego. Chocia¿ sam zapieprza³em Dnieprem pêdzonym tylko 1x3 czyli normalnie, i to w dodatku na oponach normalnych tych najzwyklejszych ruskich "terenówkach" i naprawdê... na ¶liskiej ulicy ¶wietnie - dziêki wózkowi bocznemu nie grozi przewrotka, a latanie bokami w zakrêtach naprawdê nie wymaga wielkich umiejêtno¶ci, a i jest zadziwiaj±co ³atwe do opanowania. Dodatkowo podjechali¶my w pe³nym za³adunku (3 osoby) pod pewien dosyæ stromy pagórek po ¶niegu, zboczu, gdzie ludzie normalnie na tym na sankach zje¿d¿aj±. W ogóle ukraiñski Dnioper, a tak¿e inne ruskie wynalazki dziêki swojej konstrukcji i relatywnie wysokiemu zawieszeniu naprawdê dobrze sprawuj± siê w ¶niegu. Do tego potê¿na fabryczna owiewka i fabryczne metalowe os³ony na kolana i zimnego wiatru je¼dziec nie czuje.
Odpowiedzna dwa ko³a jedno bierze (jest napêdzane)
Odpowiedz