Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeZwróæcie uwagê na to, jak Andy w czasie jazdy (w zakrêcie, ze spor± prêdko¶ci±) reguluje pokrêt³em po lewej stronie luz na klamce hamulca. cos sie komus pomylilo lewa strona hamulec
OdpowiedzLuzu na klamce hamulca ....lol Chbya kolego Boczo miales na mysli regulacje spanu, czyli odleglosci klamki. Jeszcze nieszczesnikom wyjasnij dlaczego to sie robi bo watpie by ktorys to wiedzial.
OdpowiedzJeste¶ jeszcze ma³y i g³upi.
OdpowiedzNie wiem o co Ci chodzi, czy mo¿e jeste¶ ¶lepy, ale d¼wignia hamulca jest po prawej stronie. Z kolei Andy z lewej nie reguluje luzu klamki a przekrêca jakie¶ pokrêt³o. Podejrzewam, ¿e jest to regulacja amortyzatora skrêtu chocia¿ mogê siê myliæ.
OdpowiedzTy te¿ jeste¶ ma³y i g³upi. Meklau pokrêt³em po lewej stronie reguluje luz d¼wigni hamulca po prawej stronie. Ciêgno idzie z lewej manetki do pompy hamulcowej. Niewyobra¿alne ale jednak. Jak ty by¶ chcia³ regulowaæ w czasie wy¶cigu luz na d¼wigni hamulca? Puszczaj±c gaz? Dziêki takiemu wichajstrowi mo¿na regulowaæ hebel nie zwalniaj±c w wy¶cigu. A amortyzator skrêtu to sobie sam podregulujesz jak ju¿ bêdziesz mia³ moto.
Odpowiedz