Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeZwróæ uwagê na samochód po prawej od 0:31 do 0:33. Jak dla mnie, to by³a przys³owiowa ¿ó³ta kartka dla motocyklisty. Niestety nie opamiêta³ siê i chwilê pó¼niej dosta³ czerwon±. Co do samej kolizji, na pewno pomog³oby omijanie samochodu z drugiej strony, tak by przelecieæ za nim (przez miejsce gdzie on ju¿ by³), zamiast skrêcaæ w tê sam± stronê kursem gwarantuj±cym kolizjê (w stronê miejsca, w którym on w³a¶ciwie ju¿ jest). Fiksacja wzroku na samochodzie, zamiast na pustym miejscu na drodze, czyli brak umiejêtno¶ci. Lekko nadmierna prêdko¶æ jako przyczyna towarzysz±ca. Zauwa¿, ile czasu i metrów drogi straci³ od momentu pojawienia siê kierunkowskazu, do rozpoczêcia hamowania i potem na samej wyd³u¿onej drodze hamowania. W pewnym sensie ta kraksa zaczê³a siê w momencie, gdy ruch zacz±³ siê zagêszczaæ, a on nie dostosowa³ prêdko¶ci do tego faktu.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza