Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzeZwróæ kolego uwagê przy jakich obrotach silnika uzyskujesz maksymalny moment obrotowy. W NC700X jest to 60Nm przy 4250RPM. W Transalpie taki moment uzyskasz przy 6000RMP, a w 78-konnej CBFie dopiero przy 8250RPM. Efekt jest taki, ¿e NC rwie do przodu od najni¿szych obrotów, a kierowca czuje siê jakby mia³ pod nogami diesla, do tego super oszczêdnego. Je¿d¿±c z ¿on± nie zauwa¿y³em wiêkszych ró¿nic przy przyspieszaniu. Dodam, ¿e przy 120 km/h na 6 biegu, obroty silnika utrzymuj± siê na poziomie 4000RPM, wiêc nawet przy takiej prêdko¶ci moto nie powinien mocno ¿³opaæ paliwa.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza