Astec łączy w sobie niezawodność, bezpieczeństwo oraz praktyczność. Teraz dostępny także w kolorystyce stworzonej specjalnie dla kobiet. Astec imponuje zwiewną elegancją i starannością wykonania.
Silnik | Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem |
Pojemność | 49 ccm |
Sprężanie | 10,5:1 |
Moc maks. | 3,0 KM przy 7500 obr/min |
Maks. moment obrotowy | 3,5 Nm przy 5000 obr/min |
Zasilanie | gaźnik |
Akumulator | 12V/4Ah |
Podwozie | Rama z rury stalowej |
Zawieszanie p/t | widelec teleskopowy/pojedynczy element resorującotłumiący |
Hamulec p/t | Hydrauliczny tarczowy/hydrauliczny tarczowy |
Opony p/t | 110/70 R12 -110/70 R12 |
Pojemność zbiornika paliwa | 5 l |
Kolorystyka | błękitny, złoto-bordowy, żółto-czarny, czarny |
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzePosiadam też Zipp Astec i sztyca pękła, ale pospawałem ją i jeździ dalej :D jedzie prawie bez wszystkich blokad 60km/h Ale rozglądam się za sztycą to są od 150zł
OdpowiedzMam problem Kupiłem asteca jako używany, miał już zdjęte blokady z gaźnika, filtra, i ten różowy kabelek, i jedzie mi 45/50 km/h MAX. Pomóżcie może u was było tak samo?
Odpowiedzsztyce trochę ciężko znaleźć bo można tylko bezpośrednio z fabryki bo inne są podobne mają podobne wymiary ale nie polecam gdyż są słabe i nie wytrzymują najlepiej kupić oryginał
Odpowiedzgdzie kupić sztyce do zipp astec
Odpowiedzteż go mam nie mam z nim problemu tylko ostatnio pękła sztyca z przodu w 2 miejscach ale to zawdzieczam wspaniałym polskim drogom ale naprawdę sprzęt bezawaryjny jestem zadowolony i polecam
Odpowiedzgdzie kupiłeś sztyce do zipp astec
Odpowiedzteż go mam i jest nie zawodny...ale mam problem ze startem szczególnie gdy zaraz po tym mam pod górkę ;/
Odpowiedzja też go mam i też jestem zadowolony tylko ze mam problem z gaźnikiem i ze starterem
Odpowiedz