Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeZastanawiam sie czemu nie ma zadnych komentarzy. Nikt nie jezdzi tym modelem zcy sie nie chce nikomu pisac. Wiec moze ja zaczne. Od jakiegos czasu posiadam NRG mc 3 Purjet. Rocznik 2003-przebieg 20000. Mam porownanie,poniewaz posiadalem wczesniej TPH rocznik 2001-smigal tez super-i do czasu zepsucia byl niezawodny:-),ale NRG przewyzasza go o glowe. Juz samo chlodzenia woda i silnik na wtrysku to wyzsza szkola dla skuterow. Moc ma ok 5 koni-kiedy nim ruszam nie raz czuje jak kolo z przodu sie podnosi-moj model-nie wiem czy bylo w nim cos robione wczesniej-smiga kolo 95 km/h. Czytalem na innej stronie o gosciu ktory wpakowal duzo kasy w swojego NRG,i wymienil chyba wszystko co mozliwe na "lepsze" i na koncu chwili sie ze jedzie mu 90 km/h.Wiec troche powinno mu byc glupio,kiedy sie dowie ze ja nic nie robilem i moj smiga szybciej. Jedyne co moge zlego powiedziec o moim NRG to ze zawieszenie jest dosc twarde (podejzewam nawet ze poprzedni wlasciciel mogl miec na nim wypadek) gdyz amortyzatory z przodu chodza ledwo,ledwo. Ale cos za cos-tak ogolnie jestem nim bardzo zadowolony.Mieszam w duzym miescie w Niemczech i nie musze stac w korkach w drodze do domu.Jedyne na co musze uwazac-zeby sie nie rozkulac za duzo-lubia sprawdzac rollery na rolkach. Beda wtedy problemy. Jezeli ktos bedzie zainteresowany jakas pomoca lub ja bede potrzebowal rady-mam nadzieje ze cos sie tu bedzie dalo zrobic.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza