Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeZapomniałeś o tym że serwis jest dla mięczaków, a dla twardzieli łyse gumy, brak hamulców i porozciągany łańcuch :)
OdpowiedzW Polsce normą jest to ze motocykle kupują ludzie, których nie stać potem na ich utrzymanie. Zastaw sie a postaw sie, ma być pokazówka, szpan, rwanie lasek. Potem po 2-3 latach takiego użytkowania w naszym kraju nawet relatywnie świeże i zdrowe motocykle zaczynają zamieniać sie w kupę złomu. A ja mam ubaw czytając na forach wpisy typu "Mam ZX6R z 2002, dlaczego nie odpala, pomóżcie";)
OdpowiedzWydaje mi się, że zbyt surowo oceniacie polskich motocyklistów. Fakt, że jest wielu kozaków, którzy sięgają po motocykl, żeby ciągle coś udowadniać sobie lub otoczeniu ale oni zazwyczaj szybko kończą karierę właśnie wspomnianą awarią albo większym lub mniejszym wypadkiem. Nie sądzę jednak żeby to był wzorzec polskiego motocyklisty. Jak dla mnie motocykl przy całej frajdzie jaką daje powinien być jeszcze oszczędny i praktyczny. Większość motocyklistów, których znam myśli podobnie, zresztą wystarczy spojrzeć na ilość pozytywnych komentarzy pod artykułami na temat NC700
OdpowiedzJeżdżąc sobie takim Transalpem zauważyłem że w tygodniu każdy napotkany motocyklista podniesie rękę nie ważne czy ścigacz, chopper czy nie a w weekend(ciepły zwlaszcza) no to już widać lancerów, ważniaków i fifoków.
Odpowiedza jak sie reko nie podnosi to juz jest sie cwokiem ? ja nie podnosze w kazdej sytuacji bo nie chce odrywac rak od kierownicy.
Odpowiedzfakt,to widać szczególnie w wolne dni (najczęściej jest to ćwok na bmw albo harleyu) ja jeżdżę xl 700
Odpowiedz