Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeZamówiłem w tym sklepie oleje. Zapłaciłem. Przysłali w ciągu 3 dni. Pomyślałem rewelacja. Otwieram a tam jeden olej inny niż zamówiłem. Dali tańszy półsyntetyk zamiast syntetyka. Napisałem mailową reklamację. Po 3 dniach telefon od właściciela - przeprasza, że pomylili i proponuje: proszę używać ten olej, który przysłaliśmy bo on jest też dobry, a różnicę w cenie wyrównamy przy kolejnych zakupach u nas. Śmiechu warte, nie zgodziłem się. Następnego dnia telefon, jego serwis stwierdził, że ten olej który przysłali jest ok (ich serwisant tak stwierdził). Zagotowało się we mnie. Dlaczego ktoś mi będzie wciskał coś czego nie chcę - zażądałem wymiany. Wtedy motolizak mówi tak, ale pod warunkiem, że opłacę koszty przesyłki pokryję sam. Chyba z byka spadli. Po kolejnych kilku dniach telefon, już mają olej i wysyłają go i tak czekam do dzisiaj. NIE POLECAM.
OdpowiedzJesteś skrzywdzony ale przecież obiecałeś że Ojciec nie będzie cię dymał na olej więc poproś tatę o zakup wazeliny
OdpowiedzINWALIDO SPOŁECZNY do miasta wiśniaku na zakupy a nie w sieci!!!!!! rób zakupy w sklepie jak ta stara *** co się zwie twoją matką......
Odpowiedzjesteś pizda jak twój stary mogłeś załatwić sprawę jak należy czyli zapytać czemu obsługa pomyliła się.. Ty pizdooooooooooooooooooooooooo hehehe
Odpowiedz