Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 66
Poka¿ wszystkie komentarze¯a³osny Powrót.Dziwi mnie fakt ¿e Pan Czwordon firmuje to co¶ swoim nazwikiem.Widzia³em co ten cz³owiek zrobil z niemick± legend±,motocyklem Munsch.Co¶ niesamowitego.Czy nie mo¿na by³o zrobiæ tego z Junakiem,uruchomiæ produkcji w Polsce,daæ pracê i powód do dumy Polakom?.A mamy tani± Chiñszczyznê.
OdpowiedzPrzypuszczalna przyszlosc chinszczyzny jest taka jak kiedys zalewu taniej japonszczyzny - nie tu jest problem. Problem to uzycie znaku Junaka jako taniej nalepki majacej zwiekszac sprzedaz czegokolwiek, co ze wzgledow faktycznych nie ma sensu. Moze powstac "nowa Wueska", "nowy Sokol" itp, chinski, polski czy ruski, ale nie moze byc nigdy nowego Junaka, bo to jest nazwa i logo jednego modelu motocykla a nie marka motocykli. To tak jak z Marszalkiem;) Bylo marszalkow wielu i moze bedzie jeszcze jakis wybitny ale jesliby sie ktorys nazwal "Marszalek Pilsudski" to by wyszedl na durnia i tak jest z kazdym "nowym Junakiem".
Odpowiedz