Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeŻadna nowość. Od dawna już to wiem. Zawsze gdy zaczynam przysypiać w trasie oznacza to że jadę za wolno i muszę przyspieszyć. Przyspieszam i od razu staję się uważniejszy bardziej skoncentrowany na drodze i zakrętach niż na słuchaniu - dajmy na to - radia. Normalna sprawa. Zapewne nie każdy to rozumie co teraz napisałem, gdyż większa uwaga powoduje również większe zmęczenie w wyniku większego obciążenia ale taka jest prawda. Kolejna sprawa jest taka że jadąc wolno (przepisowo) możemy spodziewać się zdecydowanie więcej nieprzyjemności. Jadąc 3 pasową jezdnią np. autostradą na powiedzmy środkowym pasie. Musimy... uważnie obserwować prawy pas, uważnie obserwować jezdnię przed sobą i bardzo uważnie obserwować lewy pas, a zwłaszcza wszystko to co dzieje się za nami i to na wszystkich pasach. Jadąc zdecydowanie i szybko de facto musimy niemal wyłącznie obawiać się zajeżdżających nam drogę pojazdów z pasa środkowego na lewy i oczywiście radiowozów. Z doświadczenia wiem że obserwacja lusterka i wszystkiego gdzie mogą być stróże prawa obciąża mnie bardziej niż jazda z pedałem gazu wciśniętym do końca lub w pełni odwiniętą manetką, oczywiście zabierając mi część bardzo potrzebnej uwagi.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza