Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeZ ta niezawodnoscia to lekka przesada, ot co znalazlem co go boli. Pierwsze roczniki, bład EWS ( imobilajzer), problemy z stycznikiem pompy. Cieknace zimeringi w skrzyni biegow, miedzy innymi przez rzeczone chinskie łozyska. Problemy z hamulcami elektrowspomaganymi. W kolejnych rocznikach BMW wycofało sie z tego patentu, tłumaczac ze cos tam... . Nowe roczniki maja ciagle problemy z wyciekami oleju oraz padajacymi tylnymi dyframi. A i nowe wypusty maja juz gorsze hamulce. Bez elektrowspomagania przy tej masie motocykl z pasazerem hamuje tak sobie. Przy czym i tak najlepiej w swojej klasie. Najbardziej uznanym GS jest 1150ADV i wszyscy GSiarze z rozzewnieniem wspominaja ten model.
Odpowiedznie ma maszyn niezawodnych i zawsze sie cos gdzies znajdzie co sie popsulo. (najczesciej z winy uzytkownika) natomiast biorac pod uwage ilosc GSow na ulicach europy to moze sie tego nazbierac. Zeby to sprawdzic na tle konkurencji trzeba by zrobic badanie statystyczne na 1000 GS i kazdym jego konkurencie. Wtedy bedzie mozna z przyblizona dokladnoscia powiedziec jaki GS jest niezawodny na tle konkurencji. Puki co to cala ta gadanina to tylko mzonki, domysly i pomowienia fanow i wrogow BMW.
OdpowiedzTo czemu R1200GS kupuja ludzie najczesciej? Nie R1150 ale R1200 wlasnie? Nawet jesli idzie o uzywane.
Odpowiedz