Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeZ ciekawości odwiedziłem i powiem szczerze, że ich stronka całkiem fajnie rozbudowana, ale nigdy nie osiągną większego sukcesu niż teraz, jeżeli pozostaną przy takiej przytłaczającej kolorystyce. Nie dość, że i tak społeczeństwo tylko narzeka to jeszcze przywalili cmentarną kolorystkę :) Admin który zarządza marketingiem powinien trochę pomyśleć o zmianie tego cmentarnego tła bo choćby treść była napisana złotym piórem to człowiek nie ma ochoty być na tej stronie dłużej niż 30 sek. Sorry za szczerą krytykę, ale taka jest prawda.
OdpowiedzShaft. Motogen to z pewnością wyróżniający się serwis. Dopracowany. Szkoda, że motocyklistów w Polsce jest na tyle mało, że nie ma kto ich odwiedzać. Chociaż to moja konkurencja, to nie cieszę się z tego, co się dzieje. Jak tak dalej pójdzie, to tyle pracy i taki dopracowany serwis pójdą na marne, bo nikt nie będzie finansował serwisu, z którego mało kto korzysta. Na rynku finansowym z powodzeniem funkcjonują co najmniej dwa sewisy finansowe: money.pl i bankier.pl. Na rynku motocyklowym - jak widać - jeden serwis to niemal za dużo. Oby to się zmieniło.
OdpowiedzDzięki za słowa uznania. Mam tylko jedno niedyskretne pytanie - jak przedstawiały się statystyki ścigacza po roku działalności? :)
OdpowiedzPo roku działalności byliśmy pierwszym serwisem wśród serwisów motocyklowych, jedenastym serwisem w dziale motoryzacja-portale tematyczne i było to ponad 60 000 użytkowników (według Megapanelu). Ale to było 3 lata temu i od tego czasu wszystko się zmieniło. Trudno porównywać dane z dzisiaj do danych sprzed 3 lat. To tak,jak porównywać świat przed YouTube, FaceBookiem, Naszą-Klasą itp... ze światem obecnym. W tej chwili pomimo tego, że mamy ponad 5x więcej użytkowników jesteśmy 3. serwisem tematycznym w dziale motoryzacja (3 lata temu z takimi wynikami bylibyśmy obsolutnym liderem). Z wynikami sprzed 3 lat dzisiaj praktycznie by nas nie było.
OdpowiedzA to ciekawe: http://web.archive.org/web/*/http://www.scigacz.pl polecam lekturę tego zestawienia.
OdpowiedzWitam . Zgodzę się z Tobą w 100 % i powiem więcej. Nadejdzie jeszcze czas nawet na 2 portale motocyklowe bo z każdym dniem nas przybywa. Oby nie za późno. Doskonale rozumiem jak wiele pracy wymaga taki serwis bo mam pewne doświadczenia i osobiście nie należę do osób, które cieszą się porażką innych. Bo inni nas tylko motywują do działania i rozwoju. Dobra i zdrowa konkurencja to szansa na stały rozwój własny. W przypadku motogena ratunkiem mogłoby być np. nawiązanie współpracy z innym portalem w ramach jednego marketingu. Jedna witryna 2 firmy. To dobre rozwiązanie na przetrwanie i dodatkową promocję. Choć dzisiaj dość trudne z wielu ekonomicznych czynników i pewnie rozbieżnych celów. A jak odwiedzalność stoi w miejscu... Jeżeli chodzi o samo tło strony. Powiem Ci w jaki sposób ja trafiłem do ścigacza jeszcze zanim zdałem na kat.A Google - potem wyniki wyszukiwania. Było kilka stron i for internetowych. Na pierwszy rzut oka Ścigacz przypadł mi do gustu z uwagi na czytelną kolorystykę strony. Ciemne tła w serwisach www są odradzane, ale nie przez wszystkich PRców. No chyba, że czarne tło jest ściśle związane z branżą. Zobacz na money i bankier.pl jak wygląda ich kolorystyka. Co prawda nie sama kolorystyka sprawiła, że motogen jest mniej popularny, ale była jednym z czynników. Motogen jest dobrze opracowany, często nawet bardzo dobrze. Ale nawet b.dobry produkt zapakowany w szary papier nigdy się nie sprzeda. Nie wiem jak jest w branży motocyklowej do końca, ale weźmy za przykład e-bay i allegro. Ebay odpadł z Polski bo allegro było wcześniej i przeprowadziło jedną podstawową strategię : szybko sprawili że portal handlowy stał się kultowym portalem nas wszystkich. Gdyby Ebay wszedł do Polski w tym samym czasie co allegro to byłoby ciężej i mielibyśmy 2 duże portale z korzyścią dla klientów. Powodzenia.
Odpowiedz