Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeYamaha bardzo dużo starań włożyła w to żeby silnik w XJ6 oddawał moc liniowo. W efekcie nie odczuwa się nagłego kopa - choć po przekroczeniu 8 000 rpm czuć wyraźnego kopniaka. Motocykl ma mniejszą moc max. niż FZ6, ale niski i średni zakres obrotów jest zdecydowanie lepszy w XJ6. FZ6 trzeba naprawdę mocno kręcić żeby jechała. Co do porównania z twinami - subiektywne odczucia w ER6 mogą być lepsze ale bezpośrednie porównanie pokazuje że XJ6 jest odrobinę szybsza. Za to twin napewno lepiej przyspiesza na niskich rpm - większy moment przy niższych obrotach. CO do szybszej jazdy to XJta też ma większa moc niż ER6 a to się odbija na max prędkości. Wybór jest napewno ciężki. Na korzyść Yamahy przemawia też fakt, że z japońskiej czwórki jest to najbardziej niezawodna maszyna - konkurować może z nią tylko Honda CBF gdyby tylko nie jej "elektryka" - palące się alternatory i włoska produkcja...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza