Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Poka¿ wszystkie komentarzeWydaje mi sie, ze kiedy ktos decyduje sie na zakup motocykla to mniej wiecej wie do czego mu ten sprzet bedzie potrzebny. Co innego trzeba kupic w celu szalenstw na trasie a co innego kiedy chce sie miec pojazd przeznaczony do dojazdów do pracy i sporadycznego wypadu na weekend poza miasto - do tego wlasnie nadaje sie CBF600 bezblednie. Przesiadlem sie na swoja CBF-ke z BMW K1200S i pomimo, ze pod tylkiem ubylo mi nagle 100 KM mocy to w miescie na prawde tego nie odczuwam a wrecz przeciwnie - jest to nawet zaleta, bo w mokre dni nie musze tak bardzo uwazac na odkrecanie manetki gazu jak to mialo miejsce jezdzac na Becie :)) Poza tym awaryjnosc tego sprzetu wynosi 0 - przez dwa lata ekspoatacji leje w nia jedynie paliwo i regularnie zmieniam olej i klocki hamulcowe. Uzytkuje motor codziennie i musze przyznac, ze nie spotkalem drugiego tak nieawaryjnego urzadzenia w swoim zyciu :)
Odpowiedzoczywi¶cie masz racjê, ale we¼ pod uwagê, ¿e w naszych warunkach prawie nikogo nie staæ na kilka maszyn, wiêc wszyscy szukaj± jakiego¶ z³otego ¶rodka. Zreszt± nawet podczas dojazdów do pracy czasem mo¿e przydaæ siê zapas mocy, którego CBF 600 nie posiada. Dlatego przesiadam siê na Z750 ;)
Odpowiedz