Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Poka¿ wszystkie komentarzeWszystko to jest dla mnie jasne - choæ nie do koñca proste w wykonaniu :) Ale nie jest ¼le - potrafiê ju¿ w ten sposób zmieniaæ biegi w górê i w dó³ bez "klikniêcia". Mam tylko jeden problem manualny. Za³ó¿my dohamowujê siê do skrzy¿owania zrzucaj±c biegi w dó³ 4-3-2 i teraz jak operowaæ praw± rêk±?? Tzn jak stale hamuj±c (g³ównie przodem a wiêc g³ównie praw± rêk±) jednocze¶nie t± sam± rêk± dodawaæ nieco gazu przy ka¿dej redukcji biegu. Lekka ekwilibrystyka :)
OdpowiedzDok³adnie tak jak napisa³e¶ , zaleta jest taka, ze jak Ci w koñcu zacznie wychodziæ, bêdziesz mia³ ogromnego banana. Grunt to sie nie zrazac.
Odpowiedz