Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeWszystko pieknie ladnie, turstyczne aspiracje solo, super... ale jak to wyglada jak trzeba dojechac na Chorwacje w 1 dzien (900km) w 2 osoby z 3kuframi i duzym tank bagiem? Mysle ze 20KM wiecej w takiej sytuacji znacznie podniosloby dynamike podrozowania.
OdpowiedzJaki procent Twojego kilometrazu to jazda na Chorwacje w jeden dzien w 2 osoby z 3 kuframi? Jesli 80% to OK, ten motocykl nie dla Ciebie. Jesli jednak byles na Chorwacji raz lub dwa a 95% jazdy to miasto i okolice, to juz inna bajka. Ale kazdy ma prawo do swoich upodoban.
OdpowiedzZwróć kolego uwagę przy jakich obrotach silnika uzyskujesz maksymalny moment obrotowy. W NC700X jest to 60Nm przy 4250RPM. W Transalpie taki moment uzyskasz przy 6000RMP, a w 78-konnej CBFie dopiero przy 8250RPM. Efekt jest taki, że NC rwie do przodu od najniższych obrotów, a kierowca czuje się jakby miał pod nogami diesla, do tego super oszczędnego. Jeżdżąc z żoną nie zauważyłem większych różnic przy przyspieszaniu. Dodam, że przy 120 km/h na 6 biegu, obroty silnika utrzymują się na poziomie 4000RPM, więc nawet przy takiej prędkości moto nie powinien mocno żłopać paliwa.
Odpowiedznie moc ale moment obrotowy wtedy się liczy. Moc przydaje się gdybyś do tej Chorwacji leciał 190kmh całą drogę. Ale to prawda, na pewno większa moc/moment poprawiłoby dynamikę... i popsuło cenę i możliwości.
Odpowiedz