Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeWitam. ja mam zetkę 50 od prawie 3 lat na cylindrze 50 cc zrobiłem ok 4 tyś km, i postanowiłem wymienić głowicę i cylinder na 80cc i powiem tak, różnica jest duża pomiędzy jednym cylindrem a drugim bo moc wzrosła ale do tego trzeba założyć jeszcze moduł elektroniczny inny, ja założyłem od zetki 125 no i wkręca się silnik prawie do końca obrotomierza, to jest moc ale szybszy to on dużo nie będzie, ja założyłem zębatkę na silnik na 15 zębów a z tyłu 42 zęby, przy tym przełożeniu to już jest inna jazda i przy tym cylindrze 80cc, ale żeby było całkiem dobrze to zmienić tłumik trzeba bo oryginalnie jest zablokowany, ja kupiłem wizualnie taki sam tłumik lecz jest przelotowy,, i teraz mogę powiedzieć że to 80cc robi wrażenie,, jak masz jakieś pytania to pisz,, pozdrawiam
OdpowiedzJa mam ten sam tłumnik od początku ale rozkrecilem go i wszystkie bebechy wyłączylem i jest pusty, bo ja mam Zetke w sporcie , ona jest srebrna i ma dłuzszy tłumnik niz ta czarna Zetka a co do zębatek to w zestawie z czesciami od 70-ki dostane ale jakie to sam nie wiem.. Mi chodzi tylko o to aby miec czym w wakacje dojezdzac do pracy bo w przyszlym roku i tak juz bede mial 18-scie lat i prawko wiec Zetką tylko czasem bede jezdził
OdpowiedzNie ma czegoś takiego jak TŁUMNIK. Jest TŁUMIK. Nie wiem skąd to się wzięło...
Odpowiedz