Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 72
Pokaż wszystkie komentarzeWitam. Pare dni temu kupilem honde cbr f4. Wczesniejsze moje motocykle to: jako pierwsza byla wsk 50 ktora przejezdzilem caly sezon bez zadnego upadku, kolejnym byl suzuki gn 250, wydawalo mi sie ze ronica miedzy pojemnoscia i moca wsk a suzuki jest ogromna, fakt ze wsiadlem na to suzuki z malym strachem ale pierwsze ruszenie,zniana biegow, przejechanie kilku kilometrow pozwolilo mi dosyc szybko poznac motocykl w takim stopniu ze kolejne jazdy byly plynne i tez obyly sie bez, upadku, raz tylko zblokowalem tylne kolo przy hamowaniu ale gleby nie zaliczylem. Ja mam glowe na karku wiec nie wymuszalem jakichs stresowych sytuacji. Zawsze mysle za innych na drodze. Na kolejny motocykl mialem do wyboru motocykle z pojemnoscia 500 ale honda cbr f4 mi sie tak podobala ze go kupilem. Stoi w garazu bo musze dokupic akumulator ale to juz inna kwestia. I tu moje pytanie: podczas kupna przekrecilem manetke gazu, zrobilem to delikatnie a obroty szybko sie wkrecily na ok 5 000, przyznam ze troche mnie to wystraszylo i dlatego chce sie dowiedziec czy da sie jakos wyregulowac manetke na lince zeby przy wiekszym odkreceniu mniej sie wkrecala na obroty? Motor mi sie bardzo podoba i uzywalbym go tylko do dojazdow do pracy a nie do jakichs szalenstw, po porostu uwielbiam ten dzwiek i wyglad tego modelu. Prosze i dziekuje za powazne odpowiedzi.
Odpowiedzja mam cb 450 i jakoś mnie to nie deprymuje a wcześniej było 125 to siedzi w twojej głowie , będzie ok
Odpowiedzspokojnie i dasz rade ja mam to za sobą
Odpowiedz