Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, Od premiery motocykla minął już prawie rok, ciekaw jestem waszych opinii na jego temat. W internecie krąży opis motocykla do 7tyś km, Jest także prowadzony blog wyprawy 2 motocyklistów, którzy pojechali zippami do armeni:) Kolejną rzeczą która mnie ciekawi jest dostęp do częściami zamiennych? trzeba na nie czekać? czy serwisy mają je na stanie? Pozdrawiam
OdpowiedzMam zippa nitro 2 m-ce. Może niedługo ale zrobiłem już pierwszy 1000km więc może pomogę. Części - jest mnóstwo i tanio. Dodatkowo na gwarancji nic nie płacisz przez 2 lata (niby tylko na skutery jest 2 lata a na nitro i trackera nie, ale mnie dodał ten rok salon w Łodzi twierdząc, że tak trzeba). Teraz dopiero będę jechał na darmowy przegląd po 300km, takie same przeglądy i też darmowe masz po 2000km i 4000km i tutaj wszystko znów za darmo. Co do czekania na części. Jedyny problem jaki miałem z moim zippem to zapiekający się tylni hamulec. Nie wiem czy zły płyn czy jakaś wada modelu, ale potrafi się po jakimś czasie zacisnąć na kole przez co motor mi hamował, zrysowałem w ten sposób tarczę i zapiekłem klocki, nie widziałem że coś jest nie tak dopóki dym nie poleciał :). Serwis wszystko pięknie wymienił za darmo. Na tarczę i klocki czekałem 1,5 dnia (zadzwoniłem w poniedziałek o 16;30 a na 9;00 w środę już były). Wymiana na miejscu, trwała godzinkę ze wszystkim. Polecam ten sklep i serwis: Łódź ul 1 maja (nie pamiętam dokładnie numeru). Poza tym moto pali na dotyk i w ogóle nie ma z nim problemów. Przypuszczam że hamulec może być przyczyną zapowietrzania się, albo złego płynu. Zobaczymy co powiedzą dziś bo o 15;00 jadę na ten przegląd.
OdpowiedzHey, zastanawiam się nad kupnem takiego nitro, w związku z tym jako że masz go już dłuższy czas na stanie to mógłbyś streścić jak się sprawuje? Jak praca silnika i innych podzespołów? Mało informacji w necie od użytkowników.
OdpowiedzJa mam już swojim zippem nakrencone 3000 km jest ok awarje które miałem były niewielkie a serwis darmowy(gwarancja) raz tylko czekałem tydzień na uszczelke. Poza tym miło i przyjemnie gorąco polecem jako pierwsze moto
OdpowiedzTom napisz coś więcej , jeśli chodzi o usterki o których pisałeś, napisz co dla Ciebie jest największym minusem tego moto? a jak z plusami np. spalanie , regulacje , koszty części zamiennych; po prostu "napisz małe wypracowanie" :)
OdpowiedzPierwszy problem pojawił sie po wyjechaniu z salonu okazało się że silnik nie jest wyregulowany. Wróciłem do serwisu i następnego dnia odebrałem moto 100% sprawne. Co do awarji: -po małym rajdzie w terenie odkręciła się śróba w ramie 10 min i po kłopocie - światło stop odmówiło posłuszeństwa i znów serwis za darmo i w pare chwil załatwił sprawe. - pojawił się wyciek z uszczelki pod deklem silnika moto stało 8 dni w serwisie czekając na uszczelke po darmowej wymianie problem się nie powtórzył -ostatnia awarja to wyciek spod dźwigni zmiany biegów w serwisie wymieniono uszczelke ale po przejechaniu 1000 km cieknie dalej. Co do minusów: - krótki okres między przeglądami (2000km) - kiepskie opony - niewygodne siedzisko pasażera Biorąc jednak pod uwage cene 7500 zł moto jest warte każdej złotówki. Spalanie jest między 3-4 l. V max 130 km
OdpowiedzNo i już trochę jaśniej jeśli chodzi o eksploatację i wady. Trochę niepokojące są te wycieki, ale może to wina złego zamontowania uszczelki -serwis (lepiej żeby tak było); jeśli sądzisz inaczej to proszę napisz dlaczego. Rozumiem że teraz moto już masz dotarte i jeździsz ; czy wkręca się na obroty płynnie czy występują jakieś słabsze miejsca? I jeszcze jedno odnośnie odpalania motocykla, jest trochę informacji na temat tego że są problemy z odpalaniem (szczególnie jak jest zimny) a że zbliża się już jesień i jest chłodniej to jak tam u Ciebie, jaki masz teraz przebieg. Jesteś jak na razie jedyną osobą która opisuje jak się sprawuje to moto i jestem wdzięczny że się dzielisz tymi spostrzeżeniami. Jeszcze raz dzięki.
OdpowiedzPrzebieg 3300 km codziennie jeżdże zippem do pracy odpala od pierwszego razu. Co do wycieków cieżko powiedzieć nie znam sie na mechanice ważne że serwis bez problemu naprawia. Co do minusów motoru nie wspomniałem że ma naprawde kiepskie oświetlenie zwłaszcza z przodu w nocy niewiele widać. Na trasie prędkość przelotowa to 100-110 km/h powyżej nieprzyjemnie trzęsie.
OdpowiedzZmień żarówkę z 35 na 45 W. Ja tak zrobiłem u siebie w Nitro i jest niebo, a ziemia.
OdpowiedzDzieki. Ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe patenty co by usprawnić zippka?
OdpowiedzW moim Nitro też sączył się olej z uszczelek. Zalałem motor Mobilem S2000 10w40 oraz dokręciłem z jednej strony śrubki od dekla skrzyni biegów (były naprawdę słabo dokręcone) - od tej pory suchutko. Z innych rzeczy to należy zwrócić uwagę na gruby gumowy przewód odmy idący od silnika koło ramy. Na skutek drgań silnika ociera się on o ramę i z czasem może się przetrzeć.
OdpowiedzOgólnie jeśli ktoś ma nieco pojęcia o budowie motocykla to spokojnie można zrezygnować z serwisu, bo motorek jest naprawdę prosty w budowie i tym samym w naprawach.
OdpowiedzSprzedam mojego zipka tel 600-270-343
Odpowiedz