Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 38
Pokaż wszystkie komentarzeWitam Ja do swojej AF1 125 lałem 95 i niestety zanim się zorientowałem, że mając stopień sprężania komory spalania 12,5 to nie jest zdrowe paliwo (spalanie stukowe/detonacyjne) załatwiłem 2 tłoki. Częściowo się stopiły, a w denku wypaliła się dziura, że można było palca włożyć :P Dlatego najważniejszym kryterium wyboru paliwa powinno być jedynie stopień sprężania. Szczególnie jeśli na mocy nie ma różnicy :P. PS. Zaglądajcie do instrukcji pojazdu!!! U mnie była mowa o 98 :\ Pozdrawiam
OdpowiedzUwazam że w twojej sytuacji paliwo nie miało znaczenia, skoro stopiłeś tłok to wystepowało u ciebie spalanie stukowe, a nie detonacyjne(a są to przeciwności). Zawaliłes z regulacją i tyle w temacie. Pozdro
OdpowiedzSTUKOWE I DETONACYJNE TO TO SAMO GŁĄBIE. dEBILE FORUMOWE...
OdpowiedzCo nie zmienia faktu, że problem nie tkwił w paliwie, a czymś innym (90% regulacja gaźnika)
Odpowiedza największy problem, że gaźnik nie ma nic do regulacji, same stałe dysze, żadnych śrubek składu mieszanki itd (jest jedna od wolnych obrotów ale ona podnosi tylko suwak) można by jedynie dyszami pokombinować lub iglicą
OdpowiedzTypowa przypadłość złej regulacji gaźnika, zbyt dużo powietrza, w związku z czym zbyt duża temperatura i wypaliło dziurę w tłoku. Prawdopodobnie silnik łapał lewe powietrze. Tyle w tym temacie...
Odpowiedz