Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Poka¿ wszystkie komentarzeWidzê, ¿e tu ma³a wojenka z jakim¶ lewusem - w ka¿dej firmie siê tacy zdarzaj±. Jeste¶my tylko lud¼mi, a niestety wadliwych jednostek ju¿ siê nie wrzuca do wulkanu. Có¿. Ja w ka¿dym razie kilkakrotnie by³em i w Skuter-Serwisie i w Scooterlandzie i jeszcze kilku innych serwisach w okolicy. Prawda jest taka, ¿e wszêdzie s± du¿e kolejki, ale ma³o który serwis pracuje po 12 godzin dziennie 6 dni w tygodniu ¿eby obrobiæ swoj± robotê jak w Skuterze. Nigdy nie narzeka³em na ich jako¶æ, a Polak ma do siebie ¿e nigdy nie pochwali, tylko zawsze ponarzeka. Ja narzekaæ nie mam na co. Tak trzymaæ :) i nie przejmujcie siê debilami, którzy pisz± bzdury nigdy u Was nie bêd±c. Niezdrowa, rasowa konkurencja lub po prostu debilizm.
OdpowiedzHa Ha Ha
OdpowiedzHi hi hi
OdpowiedzHi hi hi
Odpowiedz