Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeWidzę że dużo to fanów Hondy, a jeszcze więcej motocyklistów niemających pojęcia o zapierdalaniu po torze. Zapamiętajcie sobie - sportowy litr to nie motocykl na ulicę. Jak chcesz litra na ulicę to stara dobra 954 w zupełności ci wystarczy. Jak chcesz używać litra do tego do czego jest stworzony - czyli do napieprzania na torze to sory Chłopaki ale nie usiłujcie nam wmówić że motocykl z elektroniką jest gorszy od parchatej, golutkiej Hondy. Owszem zawodnicy do wykręcenia jednego szybkiego kółka nie potrzebują kontroli trakcji ale już w czasie wyścigu każdy z nich powie że TC oszczędza opony i się diabelsko przydaje :) Już teraz Hondę na torze (poza Polską) widzi się rzadziej niż zająca na polu :)
OdpowiedzTo chyba nie jeździłeś 600tka kolego i to jeszcze z plecakiem! Litr nie na drogę??!! Skąd taki pomysł? Jeśli ktoś chce dzidować, to tylko na torze, i nie ma znaczenia jaka to pojemność, bo liczą się umiejętności a potem moc! Nie raz widziałem w Poznaniu jak gość na R6 objeżdża BMKę. Wracając do ulicy, to tylko duża moc się tu przydaje! Samo wyprzedzanie odbywa się bez redukcji, nie tak jak w 600 (nawet 2biegi w dół). Sama przyjemność z jazdy jest o wiele większa, że o komforcie i bezpieczeństwie podczas wyprzedzania nie wspomnę.Jeśli ktoś chce "zapierdalać" po ulicy i nie liczyć się ze swoim życiem, to i na skuterku dzwona wkońcu zaliczy. P.S. To może napiszesz co (jakie moto) ma rekord toru w Poznaniu?:) Pozdro
OdpowiedzLudzie, będzie tak samo jak z ABS w samochodach - 'a po co to komu?' ;]
OdpowiedzWiększość komentarzy jest chyba ogólnie o elektronice, a tak poza tym może w ogóle zsiądźmy z motocykli, niech się komputery ścigają.
OdpowiedzNo własnie problem w tym że wiekszosc uczestników dyskusji nigdy nie jezdziła motocyklem (i szybko pewnie nie pojezdzi) z kontrola trakcji i nie ma pojecia jak to dziala, po co to jest, jak z tego korzystać i co w rezultacie to daje. Gdyby bylo inaczej nie wylewaliby tutaj swoich żali i frustracji z powodu braku kontroli trakcji we własnej zajeżdżonej 929. To takie normalne w Polsce - mądrzyc sie na tematy o których nie ma sie pojęcia.
OdpowiedzNo to opowiedz co to właściwie daje na drodze (bo o torze i tak nie mam pojęcia).
Odpowiedz