Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeWidać co się stanęło w najwolniejszym motywie. Przednie koło straciło przyczepność i uślizgnęło się na zewnątrz. Driver odruchowo skontrował do środka a jak koło złapało podłoże maszyna szarpnęła w przeciwną stronę - wektor prędkości robi swoje :) Miał szczęście że nie wpadł pod samochód. Zamiast kontrować puścił bym gaz i trochę odpuścił z pochylenia.
OdpowiedzOdpuszczając gaz przenosisz masę na przednie koło, które przecież weszło w uślizg. Tym samym pogłębiasz uślizg i przyspieszasz glebę... eh, specjalisty...
Odpowiedz