Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWOW! chyba wiadomo dlaczego upadną. Taki model SFX 1050 o którym nigdy nie przeczytałem w czasopismach lub internecie a który moim zdaniem powinien powstać zanim zbudowano 1000S i SF. Ten naked wyglada nieziemsko! bije na łeb nowe Ducati Monster a osiągi rzędowego twina (jakoś nie jest popularny wśród V2) nie są aż tak ważne przy nakedzie. Niestety twórcy 1000SF niepotrzebnie zaczeli od d*** strony i ich rzędówka nijak dorównywała rzędowym czwórkom a chcieli zrobić ścigacza. Pamiętam tylko testy w gazetach gdzie rozczulano się nad załamaniami mocy i nierównej pracy silnika który długo dostrajano. Cena również nieciekawa (o ile pamiętam 60.000 pln) BMW zrobiło inaczej, zbudowali motocykle F800 bez potrzeby rywalizowania z japońskimi ścigaczami. To właśnie gwóźdź do trumny MTy - niepotrzebnie wpakowali się w porównanie do topowych motocykli wyścigowych dodatkowo odstraszając ceną.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza