Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarze"W tym samym czasie Ducati pracuje na rozrządem desmodromicznym, czego efektem jest Ducati 750 S/S Desmo. Zwiększona do 73 KM moc pozwoliła na rozwinięcie prędkości 215 km/h. Włosi tak się napalili na utrzymanie swej dominacji w klasie supermotocykli, iż w 1975 roku Fabio Palloni, główny konstruktor Ducati, tworzy model 900 S/S Desmo." na Miłośc Boską Fabio TAGLIONI !!!! i w ogóle to przecież pierwszy rozrząd desmo zrobił James Norton w 1910 ale nikt wtedy nie śmiał tego kojarzyć z motocyklem. W 1968 desmo-dukaty miały już swoje dobre "wejście" na tory wyścigowe. Bezpieczniej byłoby wg mnie też ująć to tak 1972-75 750 SS, a 1975-1978 900 SS-zwłaszcza MHR... W ogóle to znając historię Ducati i jej przełożenie nad rozwijaniem prędkości to wypadałoby ją obszerniej ująć w tym artykule, nie mówiąc już o sileniu się na jakieś zdjęcia....
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza