Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeW odpowiedzi na Twój komentarz pochwalę się swoją Daytoną 600 - również jeżdżę nią już spory kawałek czasu i opony pode mną zwiedziły trochę asfaltu, a doświadczeń które ten motocykl pozwolił mi zaznać nie zamieniłbym za żadne inne. Nie zgodzę się do końca z tym, że Daytona 600 jest "słabsza" w trasie - wartości książkowe nijak mają się do rzeczywistości, a wystarczy wsiąść na ten motocykl by się przekonać, że ani na drodze, ani spod świateł Triumph nie zostaje z tyłu. Gabarytowo D600 jest większa np. od Fireblade 929 - nie mówiąc o 1000RR - więc dla kogoś, kto ma więcej niż 185cm wzrostu ten motocykl jest po prostu idealnym wyborem. Jakość wykonania jest na bardzo wysokim poziomie - motocykl w moim przypadku obalił wszystkie związane z tym mity - z sezonu na sezon wystarczają tylko wymiany serwisowe. Poza tym jest jeszcze coś, na co zwróciłeś uwagę - indywidualizm i niepowtarzalność. Niektórzy płacą za tuning motocykla jego dwukrotną wartość - kupując Triumpha Daytonę 600 masz niemalże pewność nietuzinkowości swojej maszyny i jej niesamowitego charakteru, owianego mgiełką angielskiej "royal family" :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza