Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeW następnym newsie zrób podsumowanie ofiar tego chorego pomysłu. Co dokladnie i komu sie stało.
OdpowiedzPowiedz mi czy po tragicznym wypadku z zeszłego roku ktoś pytał o zmiany na torze Poznań? Prawda jest taka że każdy tor jest niebezpieczny, wszędzie są wypadki i złamania. Trochę myślenia na torze nie zaszkodzi. Jechali amatorzy i nic się nie stało, więc zawodowcy na pewno daliby sobie radę.
OdpowiedzSam pomysł wyścigów na lotniskach nie jest chory, w AMA do dziś to robią, do śmierci będę mówił, że to czarne coś zawiniło i upór chłopaków, jak i niestety sędziego zawodów, żeby tego nie zmieniać. Medialnie to byłoby wspaniałe wydarzenie. Predatorzy byli ostrożni, ale banda Superbike/Superstock 1000 w liczbie trzydziestu chłopa szłaby wszystkie pieniądze. Trafialiby w to czarne, a po dwóch kółkach poprzestawiane to czerwone i białe, na mecie w bramę. A co do Poznania, jest, jaki jest, to stary tor, tragiczne miejsce na ostatniej rundzie było mocniej zabezpieczone, wcześniej od lat pisałem o błędach, ale Puchar Europy i AA zmusiły do zmiany homologacji. Taka moja mała satysfakcja, bo przez lata nikt nie słuchał, a Tomek Kędzior sam o mało nie padł ofiarą „mądrości”. W zapowiedzi Modlina jest zdjęcie http://www.scigacz.pl/Modlin,juz,w,ten,weekend,12628.html jak miały być oznakowane zakręty, pokazał to Pan Kopczyk (i tak niebezpiecznie, ale widocznie), który homologował tę trasę. Co myślał o niej przytaczał Artur Wajda w „powiedzieli przed” http://www.scigacz.pl/Mowia,przed,Modlinem,12632.html.
Odpowiedzi zdjęcia RTG?
Odpowiedz