Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Poka¿ wszystkie komentarzeW hamowaniu awaryjnym jest ciê¿ko utrzymaæ oba ko³a w przyczepno¶ci. Przy ostrym hamowaniu czêsto zdarza siê równie¿ podniesienie ty³u. Nie ka¿dy jest mistrzem kierownicy i umie idealnie hamowaæ.
OdpowiedzDlatego warto uczyæ siê stoppie, wtedy motocyklista idealnie wyczuje hamulce... Choæ maj±c u³amki sekundy na reakcjê, instynktownie wciskasz heble. Oba. I ty³ leci w górê. Autora pisma wsadzi³bym na moto, rozpêdzi³ do 100 i kaza³ nacisn±æ klamkê hamulca z ca³ej si³y. Zobczy³by jak to jest. A nie. Szkoda moto....
Odpowiedz