tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Vespa LX 50/125
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Vespa LX 50/125

Po niemal dziesięcioletnim okresie produkcji serię ET, która w tym czasie sprzedała się w Europie w „nakładzie" 460 000 egzemplarzy, zastąpił model LX. Projektanci nie mieli wielkiej swobody, ponieważ Vespa dba, aby wszyscy zawsze wiedzieli, że oto widzą model tej marki. I to widać. Tradycyjnie przednie koło prowadzi krótki pchany wahacz. Wbrew tradycji firmy, koła mają rozmiar 11 cali. Wpływa to dobrze na stabilność jazdy. Naturalnie zachowano samonośne nadwozie spawane ze stalowej blachy. Ergonomia jest jak dawniej niedościgniona, zarówno wysocy jak i niscy jeźdźcy mogą godzinami jechać, nie męcząc się.

Vespa LX 50 model 2008

Podstawowe dane techniczne:

silnik
Jednocylindrowy
poj.
49.4 ccm
moc
4.15 KM (3.0 kW)) przy 8750 RPM
moment obr.
3.50 Nm (0.4 kgf-m or 2.6 ft.lbs) przy 6500 RPM
skrzynia biegow
Automatyczna

Wymiary:

Dług/szer/wys
1,755 //

Osiągi:

V-max
62.8 km/h (39.0 mph)
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 9 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Vespa LX 125

Brak informacji, dotyczących motocykla

Filmy o Vespa LX 125

Brak informacji, dotyczących motocykla

Tagi
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Autor:Roman 28/02/2010 22:28

spalanie?

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę