tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Vespa GT 250 I.E.
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
 
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Vespa GT 250 I.E.

Gdyby jeszcze parę lat temu ktoś powiedział, że pojawi się Vespa z układem wtrysku, regulowanym katalizatorem i za dopłatą nawet ABS-em, zostałby wyśmiany. Jednak postęp nie czeka. GTS o pojemności jednej czwartej litra i mocy 21 KM jest najmocniejszą Vespą w historii. Jej czterozaworowy silnik spełnia już wymogi normy Euro 3. Zapewnia on skuterowi dynamiczne przyspieszenia i niskie zużycie paliwa. W obliczu tych zalet, dni gaźnikowej „200" chyba są policzone. Pomijając kokpit i szczegóły wyposażenia, GTS jest identyczny z mniejszymi wersjami. Najlepiej prezentują się w kolorze ognistoczerwonym.

Vespa GTS250ie model 2007

Podstawowe dane techniczne:

silnik
Jednocylindrowy
poj.
244 ccm
moc
21.05 KM (15.4 kW)) przy 8500 RPM
moment obr.
22.00 Nm (2.2 kgf-m or 16.2 ft.lbs) przy 6500 RPM
skrzynia biegow
Automatyczna

Wymiary:

Dług/szer/wys
1,930 /755 /
masa własna
151.0 kg (332.9 pounds)

Osiągi:

V-max
122.0 km/h (75.8 mph)
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 2 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Vespa GTS250ie

Brak informacji, dotyczących motocykla

Filmy o Vespa GTS250ie

Brak informacji, dotyczących motocykla

Tagi
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę