Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeUsuniecie kopniakow, to nie zadna oszczednosc masy, tylko skok na kase, tych, ktorzy ich potrzebuja i od teraz beda musieli je dokupic z fabrycznego katalogu akcesoriow. Gdyby chciano oszczedzic na masie, to w nowym silniku nie powinno byc w ogole obudowy przekladni kickstartera- ten kawalek odlewu to minimum kolejny kilogram- tymczasem nadal tam jest zaslepiony jedynie kawalkiem gumy. Co do magicznej elektroniki, to jesli dziala tak jak mapy zaplonu w EXC-F MY'14-15 to mozna ja sobie wsadzic w buty. Wentylator zalaczany przez ecu zamiast precyzyjnego, prostego, kilkunastogramowego czujnika odpornego na uszkodzenia, brzmi idiotycznie. Plastikowy subframe po przeplaceniu piona lub podjazdu raczej trzasnie niz zegnie sie jak aluminiowy co uniemozliwia naprawe przy pomocy brechy z kawalka profila stalowego. Dzwigniowy zawias docenia zawodnicy. Amator wyczuje roznice w stosunku do PDS, dopiero kiedy przyjdzie wymieniac lozyskowanie i bedzie to roznica w pieniadzach. Fajnie, ze Huska nie padla, ale jak dla mnie za malo odroznia ja od KTM-a i przypomina to sytuacje ze zglobalizowanego rynku samochodow, gdzie wybor np miedzy GT 86 a BRZ to bardziej kwestia wyboru ulubionego koloru.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza