Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze"Ulepszony wtrysk PGM-FI dostarcza mieszankę paliwa i powietrza poprzez przepustnicę o średnicy 38 mm (powiększoną z dotychczasowych 36 mm) i zasysa powietrze z airboxa poprzez kanał dolotowy." Nie rozumiem powyższego zdania. Wynika z niego, że silnik otrzymuje mieszankę paliwową poprzez przepustnicę, a oprócz tego powietrze z airboxa jakimś dodatkowym kanałem. Przy takiej konstrukcji silnik pracowałby nierówno. Może jest to nowe rozwiązanie techniczne. Jeżeli tak to proszę o przybliżenie tego rozwiązania od strony technicznej.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza