Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeTylko narzekanie, kiedy niektórzy pomyślą? Tłumik owszem nie wygląda super, może gdyby się "świecił" bardziej to by Wam pasował. Ale może skoro motocykl ma być do jazdy miejskiej to dzięki temu jest węższy? A może zamierzeniem konstruktora było to, że jak ktoś już położy moto to chociaż ta część dodatkowo nie będzie pozaginana i nie będzie świadczyć o pechu czy braku umiejętności prowadzącego? I przekłada się to na koszta bo "nie trza" wymieniać. Znajdźcie pozytywne aspekty a nie marudźcie jak większość ludzi w tym kraju.
OdpowiedzMądre słowa, aż miło poczytać. Mam XJ6 i tłumik jest faktycznie wątpliwej urody. Ma on jednak dokładnie takie zalety - schowany, więc wąski i odporny na byle "udar". I tego się trzeba trzymać. A sama XJ6? W prowadzeniu po prostu bajka - myślisz, gdzie chcesz jechać a ona już cię słucha i tam jedzie!
Odpowiedz