tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Thruxton RS 2020 - opis i dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Triumph Thruxton RS 2020 - opis i dane techniczne

Triumph Thruxton to od lat ikona stylu "vintage racer", nawiązującego bezpośrednio do maszyn startujących w wyścigach ulicznych w drugiej połowie XX wieku. W bogatej wersji RS na rok 2020 motocykl jest nie tylko ekskluzywnie wykończony, ale też lżejszy, mocniejszy i wyposażony w komponenty klasy premium.

Najważniejsze zmiany w motocyklu Triumph Thruxton RS z roku modelowego 2020 zaszły w dwucylindrowym, rzędowym silniku o pojemności 1200 cm3. Zredukowano w nim o 20% masy wirujące, dzięki czemu żwawiej reaguje na ustawienia przepustnicy. Moc maksymalna wzrosła o 8 KM i wynosi teraz 105 KM, jest jej też więcej w każdym zakresie obrotów. Maksymalny moment obrotowy, wynoszący 112 Nm, dostępny jest 700 obr/min wcześniej, niż w wersji seryjnej. Podwyższono również o 500 obr/min. górną granicę obrotów, a nad pracą jednostki czuwają udoskonalone elektroniczne tryby jazdy.

Triumph Thruxton RS 2020 jest o 6 kg lżejszy od poprzednika. Wyposażono go w doskonałe hamulce z pływającymi tarczami i  zaciskami Brembo M50 Monobloc oraz opony Metzeler Racetec RR, zapewniające doskonałą przyczepność. Na pokładzie znalazły się też m.in. wyścigowy, regulowany widelec Showa, podwójne tylne amortyzatory Öhlins z możliwością regulacji w całym zakresie, ABS i kontrola trakcji z możliwością wyłączenia, światła dzienne LED oraz gniazdo USB pod kanapą.

Główna siła Triumpha Thruxton RS to, oprócz doskonałych osiągów i precyzyjnego prowadzenia, niepowtarzalny styl brytyjskiego cafe racera, wzbogacony o współczesne akcenty. Znajdziemy tu przepiękny, podwójny zestaw zegarów, z którymi dyskretnie komponuje się sterowany z kierownicy cyfrowy wyświetlacz. W wersji na rok 2020 dołożono m.in. nowe, malowane proszkowo na czarno osłony silnika, czarne sprężyny amortyzatorów Öhlins, anodowane na czarno koła, unikatowy wlew paliwa i nowe kalkomanie na zbiorniku paliwa. Dzięki temu Triumph Thruxton RS jest drapieżny, ale jednocześnie niezwykle elegancki. Model ten dostępny będzie w trzech kolorach: Jet Black, Matt Storm Grey oraz Matt Silver Ice.

Dane techniczne

silnik: dwucylindrowy, rzędowy, SOHC
pojemność skokowa: 1200 cm3
średnica x skok tłoka: 97,6 x 80 mm
moc: 105 KM przy 7500 obr/min
moment obrotowy: 112 Nm przy 4250 obr/min
system paliwowy: wtrysk elektroniczny
system chłodzenia: ciecz
rozrusznik: elektryczny
skrzynia biegów: nożna, 6-biegowa
sprzęgło: mokre, wielotarczowe
przeniesienie napędu: łańcuch
zawieszenie przednie: widelec teleskopowy Showa z regulacją, skok 120 mm
zawieszenie tylne: podwójne amortyzatory Ohlins, skok 120 mm
hamulec przedni: Podwójna tarcza 282 mm Podwójne tarcze 310 mm, Brembo M50 4-tłokowy, radialne zaciski typu monoblok, układ ABS
hamulec tylny: Pojedyncza tarcza 220 mm, 2-tłokowy, pływający zacisk firmy Nissin, układ ABS
opona przednia: 120/70 ZR17
opona tylna: 160/60 ZR17
systemy dodatkowe: ABS, kontrola trakcji, tryby jazdy
szerokość/wysokość/rozstaw osi: 745 x 1030 x 1415 mm
masa: 197 kg bez płynów
wysokość siedzenia: 810 mm
zbiornik paliwa: 14,5 l
normy emisyjne: Euro 5

Więcej informacji o motocyklach Triumph znajdziesz na stronie https://www.triumphmotorcycles.pl/

NAS Analytics TAG

Kontakt z redakcją

(+48 22) 621-53-28 wew 103

na górę