Triumph Scrambler 1200 przebojem wdarł się do segmentu wszędołazów. Motocykliści, którzy mieli okazję testować ten model, podkreślają jego wszechstronność, dopracowanie detali i znakomite prowadzenie.
Triumph Scrambler 1200 dostępny jest w dwóch wersjach: podstawowej XC i topowej XE, która jest także mocniej nastawiona na off-road. Scramblera 1200 napędza dwucylindrowy, 8-zaworowy silnik rzędowy chłodzony cieczą. Uzyskuje on moc 90 KM i 110 Nm momentu obrotowego.
W podstawowej wersji XC dostępnych jest pięć trybów jazdy (szosa, deszcz, sport, teren i ustawienie własne), zaś wersja XE dysponuje jeszcze dodatkowym trybem Offroad Pro. Wśród systemów elektronicznych znalazła się także kontrola trakcji w wersji XC oraz jej bardziej zaawansowana odmiana działająca w zakrętach w XE.
Podstawowy Triumph Scrambler XC jeździ na w pełni regulowanym zawieszeniu Showa USD z 45-milimetrowym widelcem USD z przodu i i podwójnych amortyzatorach Ohlins z tyłu, XE ma przedni widelec upside-down z 47-milimetrowymi goleniami z przodu i podwójne amortyzatory Ohlins z tyłu. Zawieszenie wersji XE ma o 50 mm większy skok - 250 mm.
Motocykle są już dostępne u dealerów Triumph. Chcesz przekonać się jak jeździ nowy Triumph Scrambler 1200? Zapisz się na jazdę testową!