Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeTo skąd ten spadek sprzedaży? tylko prosze nie mów że to przez kryzys! Fakt ja też kojarze husqvarne z motocykli enduro i sm. Ale to właśnie bmw dało nakaz zbudowania motocykli typowo szosowych... Myśle że bmw nie bedzie dalej inwestowac pieniadzy w marke przez ktora ma tylko straty... to jest chyba logiczne??
OdpowiedzPiszecie i chyba sami nie kumacie co, Huska to jak Skoda dla VW, poki bedzie cena nizsza do BMW bedzie sie sprzedawac, jak bedzie wyzej "nawet fryc" powie eee po co mam kupowac huske jak mam za to BMW. Kazdy to wie ale wyzsza cena BMW chce pokazac, ze to cos wiecej niz sama Huska. Zobaczycie ze ceny w salonach beda nizsze od podawanych obecnie.
OdpowiedzNic w tym co piszesz nie jest logiczne. BMW kupiło wyczynową markę offroadową, jako uzupełnienie swojej oferty. Bo BMW na G450X nauczyło sie ze zrobienie wyczynowego enduro czy crossówki nie jest takie proste. Skąd ta wiedza że to BMW dało nakaz produkcji szosówek? No i skąd ta wiedza ze Husce spadła sprzedaż?
OdpowiedzWszytko było napisane w innych artykułach bodajże na scigaczu.pl O przymusie husqvarny do szosowek bylo napisane w artykule o Nudzie 900R a o spadku sprzedazy na motogenie o bilansie sprzedaży marki BMW, poszukaj a sie dowiesz, czytanie nie boli ;)
OdpowiedzPokaż mi ten fregment o zmuszaniu Huski do robienia Nudy: http://www.scigacz.pl/Husqvarna,Nuda,900R,sposob,na,nude,15967.html
Odpowiedz