Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeTo nie tłumik przeniesiono, tylko odwrócono wahacz, a w ślad za tym musiał iść tłumik. Teraz "kardan" będzie z lewej strony? Ciekawe po co. Pokrywy zaworów też wyglądają jak odwrócone. Kable zapłonowe zamiast do tyłu wychodzą do przodu. Trochę to nielogiczne. Cylindry przekręcone o 90 stopni, kolektor ssący od góry a wydechowy od dołu. Kolejna głupota podnosząca koszty produkcji, a nic nie wnosząca do motocykla. W ogóle to cały ten motor już od dawna sprawia wrażenie modernizowanego na siłę. Ale póki są na to chętni to reszcie nic do tego.
OdpowiedzPS. Zdjęcie na kilometr śmierdzi fotoszopem, więc to raczej kontrolowany wyciek.
Odpowiedz