Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Poka¿ wszystkie komentarzeTo moze teraz zdanie osoby dla ktorej Szkolka powstala. Pomysl super jak sie nie ma ekipy z ktora satawia sie pierwsze kroki lub tez nie chce sie powielac bledow kolegow czy przeszukiwac forow. Wlasnie jestem na etapie kompletowania stroju po pierwszym wydatku jakim byl moto. Moze tylko ja tak mam ale dla mnie zabawa nie zaczyna sie kiedy odpalam maszyne tylko kiedy robie wszystko co jest zwiazane z moja nowa pasja. Szukanie informacji i opinii nt rozwiazania problemow jakie napotyka kazdy zaczynajacy jest tez przyjemne. Tak rowniez zbieralem info nt osobistego zabezpieczenia sie podczas jazdy w terenie. Liczylem ze od zawodowca dowiem sie czegos nowego badz ukierunkuje on moje poszukiwania na konkretne rozwiazania jednak moje rozczarowanie bylo wielkie. Informacje bardzo ogolne, jedynym wyznacznikiem jest cena i zeby czuc sie komfortowo. hmm... dokladnie jak z podpaskami. masa niepotrzebnych zdan nt brudnych gogli, przeciez to ze nic nie widac jak sa brudne to kazdy odkryje sam bez pomocy zawodnika, a moze analiza jakie gogle (jesli juz przy nich jestesmy) czy lepsze przezroczyste czy przyciemniane. zero alternatywy dla zabezpieczenia kolan. Nie dowiedzialem sie rowniez tak prozaicznych rzeczy jak to wszystko ubrac na siebie zeby czuc sie komfortowo:)) czy pod spodnie zakladac jakies cienkie spodnie i na to ochraniacze kolan(?) jak to wszystko dobrze upchac w bucie, czy pod buzer/ochraniacz zakladac koszulke czy bluze a moze na gola klate, no nic sie nie dowiedzialem. mam nadzieje ze tematyka kolejnych odcinkow bedzie blizsza prowadzacemu:))
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza